Ramada Hotel Scheveningen

Meer online reserveringen voor hotel Ramada Scheveningen

Campai bestaat 20 jaar! Een mooie aanleiding voor dit ICT-bedrijf om opdrachtgevers te trakteren op een prachtig jubileum-magazine. Met mooie verhalen en cases en waarin de Bourgonische gezelligheid van het team doorschemert. Zelfs voor hun passie voor de Grand Prix was ruimte in de vormgeving.

Leuk die websites als Booking.com en Trivago.nl. Maar hotels en andere accommodaties moeten hierdoor steeds vaker commissie betalen over boekingen die zij via deze e-commercewebsites ontvangen. Het is dan ook niet gek dat onze klant hotel Ramada Scheveningen graag zoveel mogelijk boekingen via hun eigen website ontvangt. Daar schakelde zij onze hulp voor in!

De vraag

Het percentage reserveringen dat binnenkomt via de eigen website www.ramadascheveningen.nl verhogen.

De oplossing

Het grooste deel van de doelgroep begint de zoektocht naar een hotel online in een zoekmachine. De grote e-commercebedrijven in de reisbranche worden dan vaak als eerst getoond. Om met hen te kunnen concurreren, moeten we dus zorgen dat de eigen website van Ramada Scheveningen ook bij de eerste zoekresultaten wordt getoond. Daar zetten wij advertenties voor in! Dat doen we momenteel (alleen nog) in Google, omdat dit de meest gebruikte zoekmachine in Nederland is.

Het resultaat

Circa 1/3 van de reserveringen komt momenteel binnen vanuit de Google advertenties!

Wil jij net als Ramada Scheveningen goed zichtbaar zijn voor potentiële klanten, precies op het moment dat zij op zoek zijn naar informatie? Stuur onze online marketeer Kim gerust een mailtje.