Informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren

Campai bestaat 20 jaar! Een mooie aanleiding voor dit ICT-bedrijf om opdrachtgevers te trakteren op een prachtig jubileum-magazine. Met mooie verhalen en cases en waarin de Bourgonische gezelligheid van het team doorschemert. Zelfs voor hun passie voor de Grand Prix was ruimte in de vormgeving.

Misset Horeca – het informatie- en inspiratieplatform voor de ondernemende horecaprofessional die graag met kop en schouders boven het maaiveld uit wil steken – heeft zijn positionering opnieuw vastgesteld en een nieuwe uitstraling bepaald. Hiermee wil Misset Horeca zijn doelgroep informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren.

Om de waardeperceptie te verhogen, heeft VRHL de herlanceringscampagne voor het nieuwe Misset Horeca bedacht. Niet alleen de lezers, ook de adverteerders van Misset Horeca beschikken over de nodige winnaarsmentaliteit. Zo heeft elke adverteerder een drone ontvangen, waarmee ze door een filmpje op te nemen kans maakten op teamuitje. En dat deden ze massaal, want wie vindt het nu niet leuk om met een drone recht op zijn doel af te vliegen?